محصولات اشنايدر الكتريك | نمایندگی اشنایدر در لاله زار
محصولات اشنایدر الکتریک

این محصولات اشنایدر الکتریک ، شرکت اشنایدر الکتریک یکی از فعالترین تولیدکنندگان محصولات صنعت برق در دنیا است. این شرکت با سابقۀ چندین ساله و کیفیت بالای محصولات خود توانسته است اعتماد مصرف کنندگان را جلب کند. اشنایدر الکتریک در حوزۀ مدیریت مصرف انرژی، برق ساختمان و انرژی های تجدید پذیر فعالیت ویژه ای دارد. یکی از شاخه های فعالیت اشنایدر الکتریک فرانسه لوازم و تجهیزات برق صنعتی است که عمدترین و پر کاربرد ترین محصولات اشنایدر در فروشگاه اینترنتی الیکا الکتریک در دسترس است در این وب سایت می توانید از خدماتی نظیر آشنایی با محصولات اشنایدر، کاتالوگ محصولات اشنایدر و در نهایت خرید محصولات اشنایدر الکتریک استفاده نمائید.

محصولات اشنایدر الکتریک

برند اشنایدر الکتریک در سراسرجهان از لحاظ اعتبار و قابلیت اعتماد مشتری دارای جایگاه ویژه ای است، به طوری که این شرکت در سال ۲۰۱۵ در فهرست ۵۰ شرکت برتر اروپا قرار گرفت. اشنایدر الکتریک با استفاده از تکنولوژی های جدید و نوآوری در صنعت برق و با برخورداری از مراکز متعدد تحقیق و توسعه همواره شرکتی فعال شمرده می شود.

محصولات اشنایدر

   شرکت اشنایدر الکتریک یکی از فعالترین تولیدکنندگان محصولات صنعت برق در دنیا است. این شرکت با سابقۀ چندین ساله و کیفیت بالای محصولات خود توانسته است اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این شرکت در حوزۀ مدیریت مصرف انرژی، برق ساختمان و انرژی های تجدید پذیر فعالیت وِیژه ای دارد. یکی از شاخه های فعالیت اشنایدر الکتریک فرانسه برق صنعتی است که عمدترین و پر کاربرد ترین محصولات آن در این بخش عبارتند از:

 

کلید اتوماتیک

کلید مینیاتوری

چراغ سیگنال

سافت استارتر

رله کنترل فاز

کنتاکتور

کلید حرارتی

پوش باتون

تایمر

خازن

کلید اتوماتیک فیکس

بی متال

کلید جرثقیل

پاورمتر

پی ال سی

محافظ جان

کلید هوایی

اینورتر

منبع تغذیه

سنسور

لیمیت سوئیچ

جوی استیک

رله

رله ضربه ای

کنترل فاز

نمایندگی اشنایدر در لاله زار صنعت روز