کنتاکتور اشنایدر الکتریک 60 آمپر 4 پل 48 ولت AC با 4NO ، کنتاکتور اشنایدر الکتریک

کنتاکتور اشنایدر الکتریک ۶۰ آمپر ۴ پل ۴۸ ولت AC با ۴NO

تماس بگیرید

کد محصول:: LC1DT60AE7

 سرعت عملکرد این محصول 3600 سیکل در ساعت است. تا دمای 60 درجه سانتیگراد به خوبی کار می کند و این کنتاکتور از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. این تجهیز 85 میلیمتر عرض دارد و با دین ریل یا به واسطه پیچ  بر روی تابلو سوار می شود.

توضیحات

کنتاکتور اشنایدر الکتریک ۶۰ آمپر ۴ پل ۴۸ ولت AC با ۴NO

کنتاکتور اشنایدر الکتریک ۶۰ آمپر ۴ پل TeSys D contactor – 4P(4 NO) – AC-1 – <= 440 V 60 A – 48 V AC 50/60 Hz coil کنتاکتور ۶۰ آمپر ۴ پل ۴۸ ولت AC با ۴NO LC1DT60AE7 دسته بندی بهره وری مطابق استاندارد IEC، تعیین کننده مقدار جریانی است که کنتاکتور قادر به قطع یا وصل آن است. این مقادیر به دو عامل وابسته است: نوع باری که سوئیچ می شود: موتور قفس سنجانی، موتور القایی، مقاومت ها شرایطی که تحت آن، قطع یا وصل موتور انجام می شود:

 

کنتاکتور اشنایدر الکتریک ۶۰ آمپر ۴ پل ۴۸ ولت AC با ۴NO

کاربردهای DC

گروه DC-1 : این دسته شامل همه ی بارهای DC با زمان پایداری(زمان مورد نیاز برای رسیدن یک موتور معین به ۶۳.۲٪ از حداکثر سرعت نامی آن در شرایط بدون بار) کمتر یا مساوی ۱ میلی ثانیه است.

گروه DC-3 : این دسته شامل راه اندازی، قطع یا ترمز جریان معکوس(counter-current braking) و inching موتورهای شنت است. ترمز با معکوس کردن اتصالات موتور انجام می شود، در عین حال مقاومت مناسب را در مدار روتور وارد می کنید تا گشتاور منفی را به مقدار مورد نظر تنظیم کنید. با این روش، کنترل کامل کاهش سرعت، حتی تا حد توقف، قابل دستیابی است. در مورد موتورهای DC، ترمز جریان معکوس یا با تغییر ولتاژ آرمیچر یا با تغییر قطب تحریک رخ می دهد.

کنتاکتور اشنایدر الکتریک ۶۰ آمپر

مشخصات فنی
کد فنی LC1D40008E7
نوع استفاده AC-1
تعداد پل ۴P
ترکیب بندی کنتاکتها ۲NO+2NC
ولتاژ کویل ۴۸VAC-50/60Hz
جریان مجاز غیر موتوری AC1(آمپر) ۶۰

نمایندگی اشنایدر در لاله زار صنعت روز