لیست قیمت کلید اتوماتیک اشنایدر ، 2024
لیست قیمت کلید اتوماتیک اشنایدر Schneider

قیمت کلید اتوماتیک اشنایدر ، لیست قیمت کلید اتوماتیک اشنایدر Schneider – قیمت کلید اتوماتیک اشنایدر

کلید اتوماتیک

کلید اتوماتیک وسیله ای است که وظیفه اصلی آن حفاظت دستگاه ها و وسایل برقی از جمله، سیم و کابل موجود در مدار الکتریکی ، تجهیزات و دستگاه های صنعتی موجود در کارخانجات، سیستم های روشنایی مراکز بزرگ صنعتی و مجتمع های مسکونی در مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه می باشد.

لیست قیمت کلید اتوماتیک اشنایدر

کلید اتوماتیک کامپکت MCCB

کلید اتوماتیک کامپکت دارای ابعاد کوچکی می باشد و به همین خاطر استفاده از آنها در تابلو برق صنعتی فضای کمی را اشغال می کند. کلید اتوماتیک کامپکت دارای رنج جریانی تا ۱۲۵۰ آمپر می باشد. در کلیدهای اتوماتیک کامپکت مکانیزم حفاظت در مقابل اضاقه بار از طریق رله حرارتی و حفاظت در مقابل اتصال کوتاه از طریق یک نوع رله مغناطیسی صورت می گیرد.

کلید اتوماتیک هوایی ACB

کلید اتوماتیک هوایی نوع دیگری از کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیف می باشد که دارای رنج جریانی ۶۳۰ تا ۶۳۰۰ آمپر می باشد. در این نوع از کلید به جهت خاموش کردن جرقه ناشی از قطع جریان های بال، یک محفظه جرقه گیری بزرگ نصب شده است که جنس آن ازسیلیس و یا آزبست می باشد و بصورت لایه لایه ساخته می شود.

مزایای کلید اتوماتیک نسبت به کلید فیوز معمولی

کلید اتوماتیک علاوه بر مزایت هایی که یک کلید فیوز می تواند داشته باشد موارد زیر راهم در اختیار بهره بردار قرار می دهد:

  • کلید اتوماتیک بعد از قطع مدار در زمان بروز خطا، بلافاصله مجدد آماده بکار می باشد.
  • در کلید اتوماتیک با استفاده از کنتاکت های فرعی میتوان وضعیت کلید (قطع، وصل و یا وقوع خطا) را از طریق چراغ سیگنال در اتاق فرمان به نمایش در آورد.
  • اگر کلید اتوماتیک را بر روی یک مدار اتصال کوتاه شده ببندیم، رله اضافه جریان کلید به سرعت مدار را قطع می کند.
کلید اتوماتیک اشنایدر Schneider

یک از برندهای معتبر در زمینه تولید کلید اتوماتیک شرکت اشنایدر Schneider فرانسه می باشد. کلید اتوماتیک اشنایدر Schneider در سالهای اخیر با استقبال خوبه صنعت کاران و فعالان حوزه تابلو برق صنعتی و متخصصان اتوماسیون صنعتی مواجه شده است که این امر به دلیل کیفیت بالای کلید اتوماتیک اشنایدر Schneider و ارائه محصولات متنوع از برند معتبر اشنایدر در این زمینه می باشد. کلید اتوماتیک اشنایدر Schneider علاوه بر کیفیت بالا در رنج های مختلف و متنوع جریانی در بازار داخل موجود می باشد.

انواع کلید اتوماتیک اشنایدر Schneider

نمایندگی اشنایدر در لاله زار صنعت روز