نمایندگی اشنایدر در لاله زار ، صنعت روز ، ضمانت کالا 100%
نمایندگی اشناید در لاله زار

شرکت فنی و مهندسی صنعت روز، با تکیه بر تجربه‌ی بیش از (۱۵) سال در زمینه‌های فنی و بازرگانی شرکت اشنایدر ، به عنوان نمایندگی اشنایدر یکی از نمایندگی‌های برجسته و معتبر شرکت اشنایدر الکتریک و نمایندگی اشنایدر تهران، آماده به ارائه خدمات تخصصی در زمینه‌های تأمین قطعات، مشاوره فنی، طراحی، و ارائه اطلاعات فنی محصولات اشنایدر الکتریک به مشتریان خود می‌باشد ،  هدف اساسی ما ایجاد یک زنجیره مطمئن در تأمین محصولات اصلی و ارائه خدمات فنی و مهندسی با کیفیت و قابلیت اعتماد است ،  مشتریان ما نقش اساسی در پیشرفت و توسعه این مجموعه دارند و رضایت آنها برای ما بسیار ارزشمند است.

​بزرگ ترین وارد کننده محصولات اشنایدر را بشناسید

مجموعه صنعت روز ؛ یکی از نمایندگان برجسته و معتبر در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت اشنایدر الکتریک در ایران، با دفتر و فروشگاه مرکزی خود واقع در خیابان لاله‌زار جنوبی تهران ، پاساژ اتحادیه ، به نام “شرکت صنعت روز” شناخته می‌شود. این فروشگاه به عنوان یکی از نمایندگان برتر اشنایدر الکترونیک، به مدت سال‌های زیادی اعتبار و اعتماد قابل توجهی در حوزه خود جلب کرده است.

نمایندگی اشنایدر در لاله زار صنعت روز
نمایندگی اشنایدر در لاله زار صنعت روز

صنعت روز از موقعیت فرازی در بازار برخوردار بوده و از ابتدا تاکنون، برند اشنایدر الکترونیک را به عنوان یک نمایندگی معتبر بازار ایران به مشتریان ارائه نموده است. این نمایندگی با تمرکز بر فروش محصولات اصلی و اورجینال شرکت اشنایدر، به دلیل وجود تقلب و محصولات کاذب در بازار ایران هشدار می‌دهد که ممکن است توسط واردکنندگان ناصالح به کشور عرضه شوند حتما از فروشگاه معتر نمایندگی اشنایدر در لاله زار فروشگاه صنعت روز خریداری شود

نمایندگی رسمی اشنایدر schneider

گروه  فنی و مهندسی صنعت روز به عنوان یک نهاد متخصص در زمینه واردات محصولات اشنایدر مانند کنتاکتور، کلید، اینورتر و سایر تجهیزات، با ارائه تضمین نامه اصالت کالا، اطمینان به خریداران را ایجاد می‌نماید. علاوه بر این، این مجموعه با هدف راحتی مشتریان، تمامی محصولات خود را از طریق وب‌سایت رسمی خود به مشتریان ارائه می‌دهد و محصولات اصلی را با ضمانت نامه کتبی به نشانی‌های مختلف در سراسر کشور ارسال می‌نماید.

علاقه‌مندان به ارتباط با متخصصان ما می‌توانند با ما تماس بگیرند. تیم ما آماده به پاسخگویی به سوالات شما و ارائه خدمات متمیز در تمامی زمینه‌های مرتبط با محصولات اشنایدر الکتریک است. همچنین، شرکت ما شرایطی را فراهم کرده است تا خدمات پشتیبانی موثر و کارآمد را به صورت دائمی و ۲۴ ساعته در تمام روزهای سال به مشتریان خود ارائه نماید. به عنوان یک منبع اعتمادی برای نیازهای فنی و بازرگانی شما، ما در خدمت شما هستیم.

نمایندگی اشنایدر
نمایندگی اشنایدر تهران

محصولات اشنایدر الکتریک در زمینه اتوماسیون صنعتی و تجهیزات الکتریکی ارائه می‌دهد :

 اینجا لیستی از برخی از محصولاتی که نمایندگی اشنایدر تهران  فروشگاه صنعت روز ارائه می‌دهد آمده است:

  1. اتوماسیون صنعتی اشنایدر (Industrial Automation)
  2. بی متال اشنایدر الکتریک (Schneider Electric Busway)
  3. پرشر سوئیچ اشنایدر (Pressure Switch)
  4. رله ضربه‌ای و محافظ جان (Relay and Overcurrent Protection)
  5. رله کنترل فاز اشنایدر الکتریک (Phase Control Relay)
  6. رله‌های کنترلی اشنایدر الکتریک (Control Relays)
  7. سنسور اشنایدر الکتریک (Sensors)
  8. شاسی و سیگنال اشنایدر الکتریک (Chassis and Signaling)
  9. کلید اتوماتیک اشنایدر (Circuit Breakers)
  10. کنتاکتور اشنایدر الکتریک (Contactors)
  11. لوازم اندازه‌گیری (Measurement Devices)
  12. محافظ جان اشنایدر (Earth Leakage Protection)
  13. میکروسوئیچ اشنایدر الکتریک (Microswitches)
نمایندگی اشنایدر تهران
خدمات فنی نمایندگی اشنایدر لاله زار تهران  :

نمایندگی رسمی اشنایدر در تهران

Schneider Electric (اشنایدر الکتریک ) یک شرکت بزرگ و برجسته در زمینه تکنولوژی الکتریکی و اتوماسیون صنعتی است. این شرکت محصولات و خدمات متنوعی در زمینه های مختلف ارائه می دهد که به بهره برداری بهتر از انرژی الکتریکی و مدیریت تجهیزات الکتریکی در محیط های مختلف کمک می کند. برخی از محصولات و خدمات اصلی این شرکت شامل موارد زیر می باشد که در فروشگاه صنعت روز نمایندگی اشنایدر در  تهران به فروش می رسد :

  1. تجهیزات الکتریکی: Schneider Electric تجهیزات الکتریکی متنوعی از جمله ترانسفورماتورها، مقاومت های برقی، قطعات و تجهیزات توزیع برق و سیم و کابل های الکتریکی ارائه می دهد.
  2. اتوماسیون صنعتی: شرکت از طریق محصولات و سیستم های اتوماسیون صنعتی به بهینه سازی فرآیندهای صنعتی کمک می کند. این شامل PLC (کنترلرهای منطقی برنامه پذیر)، HMI (واسط کاربری انسان-ماشین)، سیستم های SCADA و محصولات مرتبط می شود.
  3. مدیریت انرژی: Schneider Electric به شما کمک می کند تا بهینه سازی مصرف انرژی و مدیریت منابع الکتریکی خود را انجام دهید. این شامل سیستم های مدیریت مصرف انرژی، تجهیزات اندازه گیری و مانیتورینگ انرژی و سیستم های هوش مصنوعی برای بهبود کارایی انرژی می شود.
  4. سیستم های توزیع برق: Schneider Electric سیستم های توزیع برق ایمن و قابل اعتمادی ارائه می دهد که در توزیع برق در مراکز داده، ساختمان های مسکونی و تجاری و صنایع مختلف استفاده می شوند.

این فقط یک نمای کلی از محصولات و خدمات Schneider Electric است. شرکت اشنایدر دارای حضور جهانی است و در بسیاری از صنایع و بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد

نمایندگی اشنایدر
نمایندگی اشنایدر تهران

نمایندگی اشنایدر در لاله زار تهران

نمایندگی اشنایدر تهران یکی از مهمترین مراکز تامین و خدمات فنی مرتبط با محصولات این شرکت در منطقه است. این نمایندگی با دارا بودن تجربه و تخصص فنی و بازرگانی کارشناسان مجرب، به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای مشتریان در زمینه محصولات و خدمات اشنایدر الکتریک عمل می‌کند.

کمک در نصب و راه اندازی محصولات اشنایدر الکتریک. ما همچنین یک ارائه دهنده خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته هستیم، بنابراین مشتریان ما می توانند در هر زمان روی ما حساب کنند

محصولات شرکت اشنایدر الکتریک از طریق نمایندگی‌های خود به بازارهای مختلف عرضه می‌شود. این بازارها شامل:

  1. بازار مسکونی:
    • در این بازار، محصولات اشنایدر به منظور تامین برق و کنترل فرآیند در خانه‌ها عرضه می‌شوند.
  2. بازار ساختمان‌های صنعتی:
    • در صنعت ساختمان‌ها، محصولات این شرکت برای مدیریت ابزار زیرساخت و تأمین برق استفاده می‌شوند.
  3. بازار انرژی و زیرساخت:
    • در این حوزه، محصولات اشنایدر برای مدیریت انرژی و ابزارهای زیرساختی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. بازار صنعتی ماشین‌سازان، مهندسان و یکپارچه‌سازان سیستم:
    • در صنعت ماشین‌سازی و مهندسی، محصولات اشنایدر برای کنترل و مدیریت سیستم‌ها به کار می‌روند.

نمایندگی اشنایدر تلاش دارد تا به صورت جهانی در تامین برق، کنترل فرآیند، و مدیریت ابزار زیرساخت‌ها و شبکه‌های مخابراتی و حمل و نقل فعالیت کند. این نمایندگی‌ها به طور مستقیم مسئولیت توزیع محصولات اشنایدر در بازارهای مختلف را بر عهده دارند.

هرچند که رویکرد جهانی در توزیع محصولات وجود دارد، اشنایدر توجه دارد که شرایط بازارهای ملی ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، روش توزیع به تطابق با ویژگی‌های هر بازار تنظیم می‌شود. شرکت اشنایدر الکتریک برخلاف چندین مشتری بزرگ، محصولات خود را به صورت مستقیم به کاربران نهایی عرضه نمی‌کند، بلکه محصولات را به نمایندگی‌های محلی در کشورهای مختلف ارائه می‌دهد. این نمایندگی‌ها به دور از مرزها و با توجه به نیازهای بازارهای خود، توزیع محصولات اشنایدر را اداره می‌کنند.

اشنایدر الکتریک در سال‌های اخیر تعدادی از قراردادهای جهانی خود را گسترش داده است، به عنوان مثال، قراردادی که در سال ۲۰۰۱ با Veolia Environnement به امضاء رسید. این قرارداد جعلی به شرکت اشنایدر الکتریک را تامین‌کننده مرجع Veolia در حوزه‌های «آب، زباله، انرژی و حمل و نقل» برای تمام شرکت‌های تابعه این گروه در سطح جهانی کرده است. به علاوه، این شرکت تجهیزات یکسانی را برای چندین کارخانه رنو در فرانسه و اسپانیا فراهم می‌کند

نمایندگی رسمی اشنایدر در لاله زار

شرکت صنعت روز، نمایندگی رسمی اشنایدر الکتریک در لاله زار تهران، به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه ارائه محصولات و خدمات اشنایدر الکتریک، با ارائه دسترسی به تنوعی از محصولات این شرکت، از جمله اتوماسیون صنعتی، تجهیزات الکتریکی و سیستم‌های مدیریت انرژی، به مشتریان در صنایع مختلف، از جمله مسکونی، صنعتی و تجاری، خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

این نمایندگی با استفاده از تیمی از کارشناسان مجرب و با تجربه، مشتریان خود را در انتخاب، طراحی و راه‌اندازی محصولات اشنایدر الکتریک، به همراه خدمات پشتیبانی فنی و آموزش فنی، یاری می‌رساند. با تماس با نمایندگی رسمی اشنایدر الکتریک در لاله زار تهران، مشتریان می‌توانند به بهترین شکل از محصولات و خدمات این شرکت بهره‌مند شوند و اطمینان حاصل کنند که نیازهایشان به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد.

خدمات فنی نمایندگی اشنایدر الکتریک در تهران:

  1. تأمین محصولات اشنایدر الکتریک: این نمایندگی از آخرین محصولات شرکت اشنایدر الکتریک با کیفیت بالا را تامین می‌کند. این محصولات شامل تجهیزات الکتریکی، تجهیزات اتوماسیون صنعتی، کلیدها، رله‌ها، سنسورها و محصولات مرتبط می‌شود.
  2. مشاوره فنی: تیم کارشناسان فنی این نمایندگی با تجربه و دانش عالی در زمینه محصولات اشنایدر آماده‌اند تا به مشتریان در مورد انتخاب، طراحی، و راه‌اندازی محصولات و سیستم‌های الکتریکی و اتوماسیون صنعتی کمک کنند.
  3. پشتیبانی فنی نمایندگی اشنایدر : نمایندگی اشنایدر الکتریک در تهران خدمات پشتیبانی فنی و تعمیرات محصولات اشنایدر را ارائه می‌دهد.
  4. آموزش فنی: این نمایندگی آموزش‌های فنی برای کاربران محصولات اشنایدر الکتریک ارائه می‌کند تا آن‌ها بتوانند به بهترین شکل از محصولات استفاده کنند
نمایندگی اشنایدر تهران
نمایندگی اشنایدر لاله زار تهران ( صنعت روز )

نمایندگی رسمی اشنایدر

نمایندگی اشنایدر در  تهران ( شرکت صنعت روز ) با تعهد به ارتقاء تجربه مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت، به عنوان یکی از منابع اصلی برای تأمین محصولات و خدمات فنی اشنایدر الکتریک در این منطقه شناخته می‌شود ،  برای ارتباط با نمایندگی و دریافت خدمات فنی و محصولات اشنایدر الکتریک می‌توانید با ما تماس بگیرید.

  • تلفن تماس نمایندگی اشنایدر  : ۳۳۹۱۴۵۸۴ – ۳۳۹۱۴۵۷۴
  • موبایل مشاوره فنی  : ۰۹۱۲۰۲۰۳۲۸۱

نمایندگی اشنایدر در لاله زار صنعت روز