محصولات اشنایدر الکتریک ، نمایندگی اشنایدر ، فروشگاه صنعت روز
اهمیت محصولات اشنایدر الکتریک در صنعت برق

اهمیت محصولات اشنایدر الکتریک در صنعت برقتمامی افرادی که به نوعی کارشان مرتبط با صنعت برق می‌باشد، نام نمایندگی اشنایدر در ایران را شنیده‌اند و لوازم و محصولات مورد نیاز خود را از این نمایندگی تامین می‌کنند. بنابراین اگر شما سری به فروشگاه‌های لاله زار و فروشندگان قطعات مرتبط در حوزه برق در سراسر کشور بزنید کسی نیست که با نام نمایندگی اشنایدر الکتریک و محصولات تولید شده توسط این برند معروف آشنا نباشد. علاوه بر ایران شرکت اشنایدر در تمامی کشورهای جهان نمایندگی دارد که با عنوان نمایندگی اشنایدر به ارائه محصولات مختلف این شرکت می‌پردازند. در ادامه ضمن معرفی این برند برتر در صنعت برق، شما را با برخی محصولات این شرکت که از اهمیت بالایی در صنعت ساختمان برخوردار است، آشنا خواهیم کرد.

محصولات اشنایدر الکتریک
اشنایدر الکتریک

تاریخچه تاسیس شرکت اشنایدر الکتریک Schenider Electric 

شرکت اشنایدر در سال ۱۸۳۶ توسط جوزف اوژن اشنایدر و ادولف اشنایدر در شهر روی مامزون فرانسه تاسیس شد و پس از مدتی فعالیت، در سال ۱۹۸۱ توانست نسبت به گذشته توسعه بیشتری پیدا کند.

شرکت اشنایدر الکتریک در حال حاضر یک شرکت چند ملیتی است و در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شرکت اکنون در ۱۰۰ کشور جهان نمایندگی دارد و با آماری که در سال ۲۰۱۸ در مورد نمایندگی اشنایدر در کل دنیا بدست آمده است اکنون بیش از صد و پنجاه هزار نفر نیروی کار در نمایندگی‌های اشنایدر و همچنین در شرکت اصلی فعالیت می‌کنند.

اگر بخواهیم شما را با اولین تولیدات برند اشنایدر آشنا کنیم، باید گفت این شرکت در ابتدای کار به تولید برخی صنایع مانند اسلحه، کشتی و برخی صنایع فلزی اشتغال داشت اما بعدها نوع فعالیت آن‌ها تغییر کرده و شروع به ساخت ماشین‌های سنگین و وسایل مرتبط با حوزه حمل و نقل کردند. درست در همین زمان بود که این شرکت به Schneider Group معروف شد.

اما کمی بعدتر یعنی در سال ۱۹۷۵ شرکت Merlin Gerin که در آن زمان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات مختلف در صنعت برق به شمار می‌آمد، توجه مدیران شرکت اشنایدر را به خود جلب کرد و این شرکت تصمیم گرفت تمامی تمرکز خود را بر روی تولید محصولاتی در صنعت برق قرار دهد و دقیقا از سال ۱۹۹۹ برند اشنایدر به طور رسمی به نام Schneider Electric  تغییر نام یافت.

اما نکته اصلی درباره شرکت اشنایدر این است که فعالیت آن تنها به کشور فرانسه خلاصه نشده است. این شرکت در بیشتر کشورها نمایندگی دارد و هر کشور با داشتن عنوان نمایندگی اشنایدر به ساخت تجهیزات و قطعات مختلف در صنعت برقی خانگی و صنعتی و.. اشتغال دارد.

شرکت اشنایدر امکان تولید هر نوع از قطعات را به کشورهای مختلف داده است. به عنوان مثال کنتاکتورهای خازنی و خاص در نمایندگی اشنایدر کشور چک تولید می‌شود و کار تولید کلیدهای کنتاکت کمکی، کلید حرارتی، شاسی استارت استوپ و سلکتور و .. در کشور فرانسه انجام می‌شود.

محصولات اشنایدر الکتریک
اشنایدر

همچنین شرکت اشنایدر تولید کلیدهای اتوماتیک و رله شانت و آندر ولتاژ کلید اتوماتیک را به نمایندگی اشنایدر الکتریک در کشور لهستان سپرده و چراغ سیگنال، تایمر و کنترل فار در اندونزی و قطعات اینورتر یا کنترل دور موتور و همچنین راه‌انداز نرم موتور در نمایندگی اشنایدر چین تولید می‌گردد. ا

چرا محصولات شرکت اشنایدر در صنعت برق دارای اهمیت است؟

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، گستردگی محصولاتی که توسط نمایندگی اشنایدر در سراسر جهان تولید می‌شود بسیار زیاد بوده و ضمن بهره مندی از کیفیت بالا، ایمنی کاربران را در سطح بالایی تامین می‌کند. تجهیزات و قطعات تولید شده توسط این شرکت را می‌توان به دسته‌های زیر تقسیم نمود.

  • کسب و کارهای کوچک و مسکونی
  • اتوماسیون ساختمان و سیستم‌های کنترل
  • محصولات ولتاژ پایین
  • انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی
  • قدرت بحرانی، خنک کننده و رک‌ها
  • اتوماسیون صنعتی و کنترل
محصولات شرکت اشنایدر
محصولات اشنایدر الکتریک

برند اشنایدر

برند اشنایدر در حوزه کسب و کارهای کوچک و خانگی محصولاتی را تولید و به بازار عرضه کرده که علاوه بر کیفیت توانسته امنیت کاربران را نیز تامین نماید. ما در ادامه این مطلب به معرفی تجهیزاتی که توسط نمایندگی اشنایدر در این حوزه تولید شده است پرداخته و کارکرد یک نمونه از این تجهیزات را که می‌تواند کاربرد مهم و اساسی در صنعت ساختمان سازی داشته باشد را برای شما شرح خواهیم داد.

برند اشنایدر
اشنایدر الکتریک
تجهیزات نمایندگی اشنایدر در حوزه ساختمانهای مسکونی
  • کلید برق
  • روشنایی اضطراری
  • قطعات مرتبط با هوشمندسازی خانه
  • تجهیزات امنیت خانه
  • محافظ برق
  • تهویه مطبوع
  • شارژ خودرو برقی
  • زیرساخت شبکه

 

درباره نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران

همان طور که می‌دانید، شرکت اشنایدر الکتریک در بیشتر کشورها از جمله ایران، لهستان، چین، جمهوری چک و اندونزی و هند نمایندگی دارد و هر کشور به عنوان نمایندگی اشنایدر محصولات خاصی را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

شرکت فنی و مهندسی صنعت روز در ایران به عنوان نمایندگی اشنایدر شناخته شده است و ضمن تولید قطعات مختلفی که پیشتر به آن اشاره کردیم، عملیات نصب هر یک از این قطعات و تجهیزات را به کمک نیروی متخصص و کارشناسان خود انجام خواهد داد.

همچنین هنگام خرید و یا سفارش هر یک از قطعات و تجهیزات اشنایدر می‌توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاوران مجموعه صنعت روز از راهنمایی‌های دقیق آن‌ها برای انتخاب هر چه بهتر محصول مورد نظر خود بهره مند شوید.

 

 

 

 

 

نمایندگی اشنایدر در لاله زار صنعت روز